Blogi warte polecenia, czyli mój pierwszy Share Week

Dzisiejszy wpis będzie trochę odbiegał od tematów, które zazwyczaj się u mnie pojawiają. Share Week to świetna inicjatywa, w której blogerzy dzielą się swoimi ulubionymi blogami. Pomysłodawcą i organizatorem jest Andrzej Tucholski i w tym roku przypada piąta edycja wydarzenia. Ponieważ od czasu, gdy założyłam Books & Beauty poznałam wiele ciekawych blogów, postanowiłam po raz pierwszy wziąć udział w akcji i także przedstawić Wam moje ulubione strony, które czytam z przyjemnością i czerpię z nich inspiracje.

W Share Week można wskazać trzy główne blogi, które się poleca oraz kilka wyróżnień. Wybór był naprawdę bardzo trudny, ale koniec końców udało mi się stworzyć listę 🙂 Poniżej znajdziecie moje propozycje, może Wam też coś przypadnie do gustu 🙂

Untitled-1

Prowadząca bloga Kasia jest istną kopalnią wiedzy na temat kultury popularnej. Na bieżąco komentuje seriale, filmy, czasami też książki, sztuki i robi to w sposób genialny! Doceniam bardzo jej humor (czasami złośliwy, ale zawsze trafiający w punkt) oraz wnikliwość. Czasami (a tak naprawdę bardzo rzadko) nie zgadzam się z jej opiniami czy odczuciami, ale na pewno nie można odmówić jej inteligencji, polotu, ogromnej wiedzy o kulturze i świetnego poczucia humoru. A ponieważ wpisy na blogu Zwierza pojawiają się codziennie, zawsze jest coś ciekawego do poczytania 🙂

Untitled

Ze względu na moje zainteresowania i miłość do książek nie mogło w moim zestawieniu zabraknąć bloga, który tej tematyki również dotyka. Bądźmy szczerzy – stron związanych z recenzjami książek jest naprawdę mnóstwo i zaglądam regularnie na kilka z nich. Ale blog Diany zachwycił mnie od pierwszego kliknięcia w link. Z recenzji przebija wielkie zaangażowanie emocjonalne w kolejne lektury oraz niezwykła erudycja autorki. Zawsze z przyjemnością do niej zaglądam i już kilka razy dzięki niej sięgnęłam po jakiś tytuł. Warto także śledzić Instagram Diany, ponieważ wykonuje ona przepiękne zdjęcia, oczywiście z książkami w roli głównej 🙂

blog-logo-ok

Przyznaję się, że zaglądam czasami na tzw. blogi lifestylowe. Można w nich znaleźć wiele ciekawych artykułów na rożne codzienne tematy. Ale najbardziej przypadł mi do gustu blog Kasi. Przebija z niego niezwykłe uporządkowanie i spokój, ale też ogromna energia oraz pomysłowość. Autorka ma mnóstwo bardzo kreatywnych pomysłów na dobre planowanie, organizację pracy, mobilizowanie siebie i rozwijanie własnych umiejętności w różnych dziedzinach. Zachwycają także jej zdjęcia oraz lekki humor. Widać, że Kasia jest bardzo ciepłą i uroczą osobą i doskonale te cechy oddaje w swoich wpisach.

Tak jak wspominałam, wybór był naprawdę bardzo trudny. Oprócz powyższej trójki zaglądam także na poniższe blogi:

  • Make Life Easier – przepiękny blog modowo-lifestylowy Kasi Tusk. Oprócz stylizacji, można na nim znaleźć także między innymi ciekawe pomysły dotyczące ekologicznych kosmetyków, recenzje książek, relacje z podróży oraz przepisy kulinarne. Ale mnie zachwycają przede wszystkim cudowne zdjęcia.
  • Szafa Sztywniary – jeszcze jeden blog modowy, na którym jednak znajdziecie także mnóstwo inspiracji wnętrzarskich (to właśnie dzięki nim trafiłam na blog, Ryfka dzieli się swoimi doświadczeniami z urządzania swojego pięknego mieszkania). Dużym atutem bloga jest świetne poczucie humoru autorki. Ryfka mieszka na co dzień w Krakowie, lubi piękne wnętrza, lubi czytać i ma faceta, którego nazywa Dzióbek – sami rozumiecie, dlaczego ją lubię 🙂
  • Design Your Life – świetny blog prowadzony przez Alinę, która doskonale zna się na planowaniu i organizacji czasu. Oprócz tego poświęca sporo miejsca na inspiracje wnętrzarskie oraz rady dotyczące prowadzenia bloga. Znalazłam u niej dużo bardzo ciekawych pomysłów z różnych dziedzin.
  • Fashionable – blog prowadzony przez Anię i Jakuba, jedną z najbardziej znanych blogerskich par w Internecie. Na ich stronie znajduję wszystko to, co mnie interesuje – relacje z podróży, pomysły na piękne wnętrza, kobiece stylizacje i porady kosmetyczne oraz recenzje filmów. Blog prowadzony jest bardzo profesjonalnie, wpisy są ciekawe i wciągające, a każdy post opatrzony jest mnóstwem bardzo ładnych zdjęć. Warto zaglądać do Ani i Jakuba!
  • Hygge – dziewczyny, które założyły tego bloga działają od niedawna i doskonale wstrzeliły się w modę związaną z duńskimi inspiracjami lifestylowymi.  Na blogu znajdziecie jednak przede wszystkim spotkania i wywiady z ciekawymi ludźmi, działającymi w Krakowie (póki co autorki bloga skupiają się na mieście, w którym mieszkają) oraz recenzje książek nawiązujących do kultury skandynawskiej. Piękne zdjęcia, interesujący bohaterowie (dzięki blogowi dowiedziałam się o kilku ciekawych miejscach i inicjatywach w Krakowie!) i mnóstwo inspiracji 🙂

Zaglądam czasami na jeszcze kilka innych blogów, ale są to raczej wizyty sporadyczne. Powyższe strony mogę z przyjemnością i czystym sumieniem polecić. Być może znajdziecie wśród nich także coś dla siebie 🙂

Asia B&B

7 uwag do wpisu “Blogi warte polecenia, czyli mój pierwszy Share Week

  1. Obrotowy Miś

    Ciekaw jestem czy ów Dzióbek czytał tutejszy wpis o „Piwie” (książce Kopyry) 😉

    A poza tym to Zwierz wymiata, pozazdrościć czasu, wiedzy i przede wszystkim stylu pisarskiego! 😀

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

