Moc wody siarczkowej

Kosmetyków na półkach sklepowych nie brakuje. Idąc do Rossmanna albo Hebe stykamy się z ogromną ilością produktów przeznaczonych do każdej części ciała. Trzy regały szamponów i odżywek do włosów, dwa regały balsamów do ciała, cztery kosmetyków do twarzy… Każdy to zna, zwłaszcza kobiety. I jeżeli nie mamy swoich ulubionych, sprawdzonych preparatów, wybór kosmetyku może nastręczyć nie lada trudności. Ja sama lubię czasami zmienić długo używany kosmetyk, żeby zobaczyć, jak zareaguje moje ciało i a nuż okaże się, że znalazłam coś lepszego. Ale zanim dojdę do kasy spędzam sporo czasu przed wspomnianymi regałami i szukam czegoś ciekawego.


Dodatkowo od niedawna modne stało się wszystko, co ma etykietkę ECO. Konsumenci zwracają baczniejszą uwagę na to, co jedzą, czego używają, jakie jest pochodzenie kupowanych rzeczy. Sklepy z żywnością ekologiczną mają teraz tłuste lata, w internecie roi się od stron z przepisami na zdrowe potrawy, a latem najchętniej sięgamy po lody naturalne.


Ten trend nie ominął także rynku kosmetycznego. Mamy dostęp do świetnych produktów, które nie zawierają chemii i są tworzone na bazie naturalnych składników. Są to często kosmetyki nieco droższe od tych dostępnych w sieciowych drogeriach, ale na pewno warto zainwestować w to, co nakładamy na swoje ciało. Poza tym zakup kremu czy balsamu to często wydatek raz na kilkanaście tygodni (np. ja krem na dzień kupuję średnio raz na 3 miesiące), myślę więc że te kilka złotych więcej nie robi takiej różnicy po rozłożeniu tego na dłuższy czas.


1
Balneokosmetyki

Od niedawna korzystam z kilku kosmetyków marki Balneo. Z tego, co wiem są one dostępne jedynie przez Internet, a przynajmniej ja nie spotkałam się z nimi w sklepach stacjonarnych. Ich znakiem rozpoznawczym jest to, że są zrobione na bazie leczniczej wody siarczkowej wydobywanej w miejscowości Solec-Zdrój. O działaniu wody siarczkowej pozwolę sobie zacytować bezpośrednio ze strony:

Działanie wody siarczkowej na powierzchnię skóry:

  • ma działanie antybakteryjnie, przeciwzapalne i bakteriobójcze dlatego skutecznie walczy ze zmianami trądzikowymi i nadmiernym błyszczeniem się skóry
  • wykazuje działanie bakteriobójcze, grzybobójcze oraz hamuje łojotok, co sprawia, że przyspiesza leczenie schorzeń skóry głowy: łojotoku, łupieżu i pomaga w pielęgnacji włosów tłustych
  • wykazuje właściwości pielęgnacyjne i regeneracyjne dlatego znakomicie sprawdza się w pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej czy zrogowaciałej i łuszczącej się
  • zmiękcza i delikatnie złuszcza naskórek, co sprawia, że skóra staje się miękka w dotyku i sprężysta

Dałam się skusić i nie żałuję 🙂 Kosmetyki faktycznie działają na moją skórę bardzo pozytywnie – wygładzają, regenerują, przywracają równomierny koloryt, nawilżają.


3
Koszyk pełen przyjemności 🙂

Do tej pory miałam okazję wypróbować cztery kosmetyki z tej serii:

  • Biosiarczkowy żel peelingujący do mycia ciała – używam go podczas kąpieli do masażu ciała;
  • Biosiarczkowy Balsam nawilżająco-odżywczy do ciała – wmasowuję go w ciało po kąpieli, świetnie nawilża i wygładza skórę;
  • Biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy  2w1 – największy hit Balneo i wcale się temu nie dziwię. Żel jest bardzo delikatny z peelingującymi drobinkami i ładnie pachnie. Używam go codziennie rano przed nałożeniem makijażu. Idealnie oczyszcza i wygładza skórę. I jest dosyć wydajny – używając go raz dziennie starcza mi go na ok. 3 miesiące.
  • Biosiarczkowa Maska oczyszczająco-wygładzająca do twarzy, szyi i dekoltu – moje ostatnie odkrycie z Balneo. Rewelacyjna maseczka. Po jej zmyciu cera jest gładka i bardzo delikatna w dotyku. Powtarzam zabieg dwa razy w tygodniu i efekty są naprawdę znakomite.

4
Biosiarczkowa maska oczyszczająco-wygładzająca

Kosmetyki Balneo nie są dużo droższe od tych dostępnych od ręki, ale należy pamiętać, że płaci się dodatkowo za przesyłkę (aczkolwiek jest chyba też możliwość odbioru osobistego w Krakowie, gdzieś na Hucie). Dodatkowo, jeżeli kogoś zainteresowały te produkty, na pewno warto zapisać się na newsletter, ponieważ regularnie są przesyłane świetne oferty promocyjne. Ja wszystkie kosmetyki kupowałam w takich promocjach (ostatnio maskę i żel do twarzy za 50% ceny!), a czasami też korzystam z obniżek żeby zrobić sobie zapas 🙂

Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów. Są to kosmetyki stosunkowo niedrogie, wydajne, bardzo dobrze współgrają z moją skórą i dostrzegam pozytywne efekty ich używania. Widzę, że Balneo cały czas rozwija swoją ofertę, więc na pewno w przyszłości skuszę się na jeszcze jakieś ich produkty. Szczególnie mam ochotę wypróbować peeling, który podobno ma zniewalający malinowy zapach. A może Wam te kosmetyki też przypadną do gustu?


Asia B&B


PS. Wpis nie był sponsorowany 🙂 Balneokosmetyki są naprawdę świetne!

2 uwagi do wpisu “Moc wody siarczkowej

  1. Obrotowy Miś

    ile pani płaco, niech sie pani przyzna sie, jest to niemożliwością że nie płaco jak płaco, byłby to absurt, a nawet wręcz przeciwnie. No to ile 100, 200 złoty? Bo chyba nie więcej, nie? Czy jednak tak? Że 300 aż by to było możliwe myśli pani? Ja tam swoje wiem, ale jak się pani przyzna to może się nawet podzielimy kaską, co? No co pani na to, proszę się nie krępować, jestem otwarty. To jak dogadamy się jakoś, bo ja myślę że tak. Tutaj jest otwarta sprawa i nawet możemy na tym razem zarobić, a kto bym nie chciał? No wiadomo że każdy, bo to kasa jest to piniondz, kto go nie chce, kto go nie lubi? Ha! Każdy. I pani też na 100% ja to wiem, co? Może nie? Haha kto w to uwierzy, no na pewno nie ja, ani nikt. Daj pani już spokój z tymi ściemami, tu to chyba już każdy się na pani rozpoznał i wiemy o co się rozchodzi. O kase!!! Tak, trzeba to głośno powiedzieć, kasa panią zawładneła jak nic. I tu chyba nie ma żadnych wątpliwości, nie wywinie się pani z tego. No chyba że wiesz, yyy znaczy pani. No że się dogadamy jakoś. No. To czekam na propozycje

    Lubię to

Skomentuj

